• rss
  • Twitter
  • youtube
  • Facebook:
  • Google Plus:

Obserwuj nas:

Auris (od 2007 r.)

Następczyni Corolli dostała nową nazwę, aby odróżnić się od równie perfekcyjnej, co nieciekawej poprzedniczki.

Avensis II (2003-2008)

O ile początkowe egzemplarze Avensisa II faktycznie były niedopracowane, o tyle szybka reakcja producenta pozwoliła uratować dobrą reputację marki.

Avensis Verso (2001-2006)

Ogniwo pośrednie między małą Corollą Verso a dużym minivanem Previa – Avensis Verso to rodzaj podwyższonego kombi, które od standardowego Avensisa różni się dość istotnie.

Aygo (od 2005 r.)

Choć powstaje w kooperacji z Peugeotem i Citroenem, Aygo to stuprocentowa Toyota. Model ten jest tym atrakcyjniejszy, im wyżej pną się ceny paliw.

Celica ZZT230 (1999-2006)

Ostatnia generacja Celiki to poprawny samochód sportowy, którym da się pojechać całkiem szybko. Jednak nie znajdziemy w nim już rajdowego rodowodu znanego z poprzednich modeli.

Corolla E12 (2002-2007)

W 2002 r. w salonach pojawiła się Corolla E12 – samochód o zupełnie zmienionej stylizacji, znacznie bardziej dostosowanej do europejskich gustów.

Corolla Verso (2001-2009)

Corolla Verso w momencie swojego debiutu nie wzbudziła większego entuzjazmu kupujących. Była nie bardziej praktyczna niż hatchback czy kombi, a zarazem jej cena była wyższa.

Hilux (od 2005)

Po prezentacji Hiluxa w 2005 r. miliony użytkowników tego auta odetchnęły z ulgą. Nowa generacja nie straciła żadnego ze swoich założeń, dzięki którym od lat cieszy się opinią najtwardszego pick-upa.

 

Land Cruiser J100 (1998-2008)

Model J100 to jeden z ostatnich samochodów terenowych, w których treść wciąż bierze górę nad formą. Mocny, niezniszczalny, superwytrzymały i... superdrogi.

Land Cruiser J120 (2002-2009)

Land Cruiser J120 musiał połączyć dwie sprzeczności: wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów chcących jeździć komfortowym SUV-em, ale nie stracić swojej kluczowej cechy, czyli sprawności w terenie. Udało się nadspodziewanie dobrze.

RAV4 II (2000-2005)

Druga generacja RAV4 do rekreacji nadaje się znakomicie i jest równie niezawodna co pierwsza. Szkoda tylko, że w środku jest dość ciasno.

Yaris I (1998-2005)

Mechanicy na pierwszej generacji Yarisa nie zarobią zbyt wiele. To samochód wyjątkowo dopracowany i niezawodny.

Yaris II (2006-2011)

Mniej cylindrów, więcej elektroniki – tak można najkrócej streścić opis drugiej generacji Yarisa. A co z legendarną niezawodnością? Na szczęście nie spadła w stosunku do poprzednika.

Yaris Verso (2000-2005)

Brak sukcesów Yarisa Verso na europejskim rynku można złożyć na karb jego niezbyt proporcjonalnego wyglądu. Szkoda, bo jest to auto, które potrafi mile zaskoczyć.