• rss
  • Twitter
  • youtube
  • Facebook:
  • Google Plus:

Obserwuj nas:

Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie

r.

W badaniu Best Global Brands 2012 Interbrand, Toyota po raz drugi z rzędu została ogłoszona najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie.

Akido Toyoda

Koncern dodatkowo umocnił swoją pozycję względem zeszłego roku o 9%, oraz potwierdził silne miejsce w dziesiątce najbardziej wartościowych marek na świecie (wszystkie branże).

Sukces Toyoty w badaniu jest tłumaczony przez Interbrand wyjątkową lojalnością i przywiązaniem klientów do marki, imponująco rozbudowaną ofertą modelową, najnowocześniejszą technologią hybrydową, oraz otwarciem na młodsze grupy klientów.

W czerwcu br. Toyota została ogłoszona także liderem rankingu Best Global Green Brand.

Ranking Best Global Brands jest konstruowany w oparciu o analizę zarządzania markami i inwestycjami czynionymi przez koncerny. Metodologia badania uwzględnia szereg wskaźników, w tym wpływ marki na całą organizację.

Raport Best Global Brands 2012 

Raport Best Global Green Brands 2012

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież