• rss
  • Twitter
  • youtube
  • Facebook:
  • Google Plus:

Obserwuj nas:

Hybrydy w świecie przyszłości

r.

W nowej reklamie hybrydowych modeli Toyoty nie pojawia się... ani jeden samochód hybrydowy.

hybrydy reklama

Zamiast tego pokazano supernowoczesny świat, po którym jeżdżą staromodne samochody z początku wieku, dymiące i plujące ogniem, uruchamiane oczywiście korbą. Slogan brzmi "Nie ma świata zaawansowanych technologii bez postępu w motoryzacji". Dysonans między supernowoczesnymi budynkami i przedmiotami codziennego użytku a starodawnymi autami ma podkreślić innowacyjność modeli Toyoty na tle zwykłych propozycji innych producentów. Czy reklama nie jest zbyt skomplikowana dla przeciętnego odbiorcy? Trudno to jeszcze ocenić, na pewno przyjemnie się ją ogląda – zwłaszcza takie nagromadzenie klasycznych samochodów z początku wieku w jednym miejscu.

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież