• rss
  • Twitter
  • youtube
  • Facebook:
  • Google Plus:

Obserwuj nas:

Hybrydowe i sportowe Toyoty w Genewie

r.

Podczas 82. Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, Toyota zakomunikuje dalszy rozwój nowych technologii i produktów, prezentując po raz pierwszy w Europie sportowy model GT 86, oraz rozszerzając doświadczenia hybrydowe koncernu na kolejne segmenty motoryzacji.

Toyota-Yaris-Hybrid

Yaris Hybrid
Podczas genewskiego salonu światową premierę będzie miał Yaris Hybrid, czyli pierwszy samochód hybrydowy w europejskim segmencie B. Dzięki temu modelowi technologia hybrydowa zostanie udostępniona szerszej grupie klientów w Europie. Samochód będzie wyróżniał się najniższą emisją w swoim segmencie. Do zalet znanych z innych samochodów hybrydowych Toyoty – płynnej i cichej jazdy, oszczędnej eksploatacji – dodaje wyjątkową zwinność w mieście i rekordowe niskie zużycie paliwa, osiągnięte dzięki zastosowaniu pełnej technologii hybrydowej w miejskim nadwoziu, bez kompromisów we wnętrzu i bagażniku.

FT-Bh: model koncepcyjny
Światową premierą będzie także model FT-Bh, czyli ultra lekki, hybrydowy pojazd koncepcyjny, zaprojektowany by wyznaczyć nowe standardy niskiego zużycie paliwa i emisji, przy atrakcyjnej cenie zakupu w momencie debiutu rynkowego.

ft-bh

GT 86
Debiutująca w Europie sportowa Toyota GT 86 w wersji produkcyjnej, zostanie wprowadzona na rynek latem 2012 r. Prezentowany model w 100% realizuje założenia konstrukcyjne: wnosi nieskrępowaną radość z jazdy dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości, idealnemu rozkładowi masy, silnikowi typu boxer o mocy 200 KM i napędowi na tylną oś z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (szpera).

GT-86-500px

TOYOTA NS4 i FCV-R: modele koncepcyjne
Podczas salonu genewskiego europejską premierę będą miały TOYOTA NS4 i FCV-R.
TOYOTA NS4 jest kolejną generacją samochodu hybrydowego typu Plug In, wnosząca nowoczesny design, najwyższą jakość wykonania i poczucie jakości we wnętrzu, oraz udoskonaloną technologię napędu.
FCV-R jest natomiast kolejnym krokiem Toyoty w rozwoju masowo produkowanego samochodu wodorowego, torując drogę do debiutu sedana z ogniwami paliwowymi w 2015 roku.

fcv-r

TOYOTA diji
Debiutująca w Europie TOYOTA diji (zwana także Fun Vii) umożliwi całkowitą personalizację samochodu, niespotykaną dotąd w motoryzacji. Całe nadwozie oraz wnętrze jest przestrzenią wizualizacji, której kolor i treść użytkownik może w dowolnym miejscu zmieniać zgodnie ze swoimi preferencjami. Odbywa się to z taką łatwością, jak pobranie aplikacji na urządzenie mobilne. TOYOTA diji symbolizuje kompletnie nowe, innowacyjne podejście do stylistyki i wizerunku samochodu.

Toyota-Fun-Vii

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież