• rss
  • Twitter
  • youtube
  • Facebook:
  • Google Plus:

Obserwuj nas:

RAV4 w naszym teście

r.

Nasza dzielna ekipa testuje właśnie Toyotę RAV4 na, w pewnym sensie długodystansowym teście – wyjechaliśmy nią do Austrii, by sprawdzić jak sprawdza się na długich trasach.

RAV4 Austria

Cały test przeczytacie po powrocie, na razie kilka wrażeń na szybko. Testujemy Toyotę RAV4 2.2 D-4D w wersji Premium -150 KM bez problemów pozwala na wygodne wyprzedzanie i jazdę po autostradach.

Oczywiście, jak zawsze nie obyło się bez przygód. Wyjeżdżając z Warszawy, na najkrótszym znanym światu odcinku autostrady (Piotrków Trybunalski), złapaliśmy gumę. I wszystko przeszło by bez problemów – nie raz zmienialiśmy koło w różnych warunkach, gdyby nie lewarek. Podniesienie 2-tonowego auta za pomocą tego gnącego się w rękach urządzenia to naprawdę wyzwanie. Dobra rada, prosto od Fan Klubu – zamiast zrobionej z grubego drutu dźwigni, użyjcie klucza do kół (wsadzacie go w ucho lewarka). Znacznie łatwiej się wtedy podnosi samochód.

Na całej trasie (1100 km) średnie spalanie utrzymywało się póki co na poziomie 8,7 l/100 km. Nie jest to źle, jak na 150 konny silnik, zwłaszcza że duża część trasy przebiegała po autostradach, gdzie staraliśmy się utrzymywać przepisową prędkość z lekkim narzutem – 140 km/h, czasem 150 km/h przy wyprzedzaniu.

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież