• rss
  • Twitter
  • youtube
  • Facebook:
  • Google Plus:

Obserwuj nas:

Sukces Toyoty w marcu

r.

Toyota Motor Poland sprzedała w marcu 2811 samochodów osobowych i zajęła drugie miejsce na rynku, uzyskując udział w całej sprzedaży w Polsce na poziomie 9,91%.

auris2010

Za ten dobry rezultat odpowiada niesłabnące zainteresowanie popularnymi modelami:

  • Yaris – 886 sprzedanych samochodów w marcu
  • Avensis – 687 sprzedanych samochodów w marcu
  • Auris – 587 sprzedanych samochodów w marcu
  • RAV4 – 222 sprzedanych samochodów w marcu

Każdy z powyższych modeli znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej wybieranych samochodów w swoich segmentach, a np. Avensis jest zdecydowanym liderem prestiżowego segmentu D.


Witold Nowicki, dyrektor handlowy Toyota Motor Poland:
„Sukces Toyoty w marcu to sukces specjalnych wersji PREMIUM. Zawierają one wyjątkowe wyposażenie w bardzo atrakcyjnej cenie. Jak pokazuje wynika marca, naszą akcję PREMIUM doceniło wielu Klientów. Z wiarą patrzymy więc w kolejne miesiące, ponieważ specjalna oferta obowiązuje nadal.”

Wersje PREMIUM są dostępne w sześciu modelach Toyoty: od miejskiego Yarisa, przez kompaktowe Corollę i Aurisa, rodzinne Verso i Avensisa, po rekreacyjną RAV4. W każdym z nich znajduje się interesujące wyposażenie z reguły niespotykane u konkurencji w danym segmencie (na przykład skórzana tapicerka i skrętne reflektory biksenonowe w Avensisie, czy panoramiczny szklany dach w Verso).

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież