Sukces Toyoty w marcu
Toyota Motor Poland sprzedała w marcu 2811 samochodów osobowych i zajęła drugie miejsce na rynku, uzyskując udział w całej sprzedaży w Polsce na poziomie 9,91%.

Za ten dobry rezultat odpowiada niesłabnące zainteresowanie popularnymi modelami:
- Yaris – 886 sprzedanych samochodów w marcu
- Avensis – 687 sprzedanych samochodów w marcu
- Auris – 587 sprzedanych samochodów w marcu
- RAV4 – 222 sprzedanych samochodów w marcu
Każdy z powyższych modeli znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej wybieranych samochodów w swoich segmentach, a np. Avensis jest zdecydowanym liderem prestiżowego segmentu D.
Witold Nowicki, dyrektor handlowy Toyota Motor Poland:
„Sukces Toyoty w marcu to sukces specjalnych wersji PREMIUM. Zawierają one wyjątkowe wyposażenie w bardzo atrakcyjnej cenie. Jak pokazuje wynika marca, naszą akcję PREMIUM doceniło wielu Klientów. Z wiarą patrzymy więc w kolejne miesiące, ponieważ specjalna oferta obowiązuje nadal.”
Wersje PREMIUM są dostępne w sześciu modelach Toyoty: od miejskiego Yarisa, przez kompaktowe Corollę i Aurisa, rodzinne Verso i Avensisa, po rekreacyjną RAV4. W każdym z nich znajduje się interesujące wyposażenie z reguły niespotykane u konkurencji w danym segmencie (na przykład skórzana tapicerka i skrętne reflektory biksenonowe w Avensisie, czy panoramiczny szklany dach w Verso).
« poprzednia | następna » |
---|