• rss
  • Twitter
  • youtube
  • Facebook:
  • Google Plus:

Obserwuj nas:

Prius w autogalerii

r.

Redakcja autogalerii przetestowała Priusa. Znalazło się tam kilka ciekawostek, którymi jako Fan Klub Toyota musimy się z wami podzielić.
autogaleria_prius


Ogólnie nowy Prius przypadł do gustu dziennikarzowi Autogalerii. Autorowi podobała się jakość wykończenia wnętrza:
Wrażenie robi świetna, gruba kierownica, jakby żywcem wyjęta z najnowszego terenowego Land Cruisera oraz powierzchnie słupków wewnętrznych wyściełane miękkim materiałem przypominającym zamsz, zupełnie jak w Lexusach.

Kolejną zaletą jest przestronność wnętrza oraz spory jak na tę klasę samochodów bagażnik.
Przestrzeń bagażowa z kolei ma 445 l. To żaden rekord, ale jednak bardzo przyzwoity wynik, jeżeli weźmiemy pod uwagę, że zespół akumulatorów umieszczono tuż nad tylną osią.

Nie do końca udało się jednak autorowi wyjaśnić zasady jakimi rządzą się napędy hybrydowe. Popatrzmy na to:
Jeżeli (…) przekroczymy prędkość 35 km/h, włączy się silnik spalinowy.
I jednocześnie, kilka zdań wcześniej:
… poruszając się ze stałą prędkością 50-60 km/h, samochód będzie napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym.
No to jak to jest – przełączy się na spalinowy, czy pociągnie na elektrycznym?

A już zupełnie nie możemy zrozumieć, o co chodzi autorowi z czujnikami parkowania.
Najpierw dowiadujemy się, że testowany Prius:
…rozczarowuje np. brakiem czujników cofania.
A dosłownie kilka zdań później pojawia się informacja, że testowany Prius był w pełnej wersji wyposażeniowej, w której znalazła się:
…nawigacja z kamerą cofania (9000 zł).
No to jak to w końcu jest? Na zdjęciach widzimy kamerę cofania…

Przeczytaj cały test w serwisie autogaleria.pl

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież